2 zaadballen in 1 balzak

  • Linda Bulte

    Hallo lezers,

    Onze zoon van 3 jaar heeft zijn 2 zaadballen in de rechterbalzak. De linker balzak is leeg.

    Is er misschien iemand van jullie bekent met dit probleem. Onze uroloog zegt dat

    we moeten afwachten tot onze zoon er last/pijn van krijgt.

    De uroloog zegt dat dit een uniek probleem is en hij met niemand wat dit zelfde probleem heeft kan vergelijken omdat het niet voorkomt in Nederland, Belgie en Duitsland en dus niet gaat opereren tot er problemen gaan ontstaan.

    Wie kan ons helpen.

    gr. Linda

  • Brie

    Ik zou niet afwachten tot je zoontje klachten krijgt.

    Ga voor een second opinion naar een kinderziekenhuis met een kinder uroloog.

    Bijv het WKZ in Utrecht.

  • Martinique~Amy~

    Inderdaad, ook mijn advies is een second opinion aan te gaan.

    M.v.g. Martinique

  • Andre

    Je heb toch maar een balzak waar 2 ballen in zitten

    of is het van de geborten dat je zoontje dit heeft ?

    bij het intrekken van een bal verdwijnd deze in de buik maar wat je aangeeft heb ik nog niet vaak van gehoord

  • linda bulte

    Je hebt idd maar 1 balzak maar met een linker en rechter kamer om het zo te zeggen. Je kunt dus niet je linkerbal rechts leggen en je rechter links. Er zit een

    vlies tussen. Hij is er idd mee geboren. Dat in de buik verdwijnen hoor je heel vaak maar dan zit de bal toch aan de juiste kant. Bij mijn zoon is dat niet het geval zijn ballen zitten beide rechts en trekken niet de buik in.Andre schreef:

  • mdd

    Ik ben het eens met Brie. Het Wilhelmina Kinderziekenhuis (WKZ) dat hij noemt, zit in het Utrechts Medisch Centrum (UMC). Dat is het universitair ziekenhuis in Utrecht.

    Brie schreef:

    >

    > Ik zou niet afwachten tot je zoontje klachten krijgt.

    > Ga voor een second opinion naar een kinderziekenhuis met een

    > kinder uroloog.

    > Bijv het WKZ in Utrecht.